Effektiv hantering av WCB-Alberta-konto med myWCB-AB för arbetsgivare
myWCB-AB för arbetsgivare är en fullständig Android-app utvecklad av Workers Compensation Board - Alberta. Appen är utformad för att hjälpa arbetsgivare att effektivt hantera sitt WCB-Alberta-konto. Med appen kan arbetsgivare hålla kontakten med WCB-Alberta och hantera sitt konto med lätthet. Appen erbjuder många funktioner, inklusive att välja att få skadenotifikationer, rapportera arbetsskador, identifiera återgång till arbete-möjligheter, begära realtids-klareringsbrev, kontrollera kontosaldo, göra betalningar och ändra betalningsplaner, bland annat. Appen är användarvänlig och arbetsgivare kan justera täckning, revidera löneutbetalningar och uppdatera kontouppgifterna när det passar dem. myWCB-AB-appen är ett effektivt verktyg som gör det möjligt för arbetsgivare att hantera sitt WCB-Alberta-konto var som helst, när som helst.
Användarrecensioner om myWCB-AB for employers
Har du provat myWCB-AB for employers? Var den första att lämna din åsikt!